Post by tiwonlaiterfold on Feb 24, 2022 7:14:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mother Simulator: Virtual Baby ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mother Simulator: Virtual Baby IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod öka kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Mother Simulator: Virtual Baby 2022 version ▞▞▞
Det här är ett riktigt roligt spel, men det stör mig att jag inte kan hitta gårds- eller hallnyckeln! Jag ser att andra har det här problemet också, så det är inte bara jag. Och jag önskar att du kunde göra mer med barnet. Jag med dig kan också byta kön, kanske vissa människor skulle vilja ha en tjej eller en pojke, och jag tycker att de borde växa när du tar hand om dem. Bara för att göra det som SUPER realistiskt! Ty för att du läste denna recension.
Jag ger det här spelet en stjärna för varje gång jag hämtar något måste jag alltid titta på din annons
Dess underhållande men grafiken är inte den bästa och jag skulle inte precis anse det som "realistiskt" eftersom många av kontrollerna får dig att känna dig som en tecknad gummy. Kan bli typ av repetitiv på punkter också.
Spelet är BRA! Men jag har alltid undrat var är nycklarna till hallen och gården? Jag kan inte hitta dem, jag spelar spelet på min telefon och till och med på min mammas telefon men jag kan fortfarande inte hitta dem.. När jag började spela spelet tänkte jag att du måste tjäna nycklarna eftersom alla andra saker du tjänar är diamanter OCH ett rum den dagen du ska få den! Jag vet inte vad jag ska göra! Jag laddade ner den igår kväll för att den är RIKTIGT rolig att spela och... Snälla, fixa det här med nyckeln! Spelet är fantastiskt!
Hej! Mother Simulator är det bästa spelet för mig!! och jag försöker låsa upp alla utom hall........ idk om jag kan låsa upp hallen,men jag är ganska säker på att den inte går att låsa upp även om du har gjort allt, jag undrar om jag kan låsa upp den snälla svara mig snälla utvecklare!! Och överlag är det ett bra spel!
Jag ändrar mig, jag hatar det här spelet, det har många annonser, snälla fixa det
Det är ett bra spel men det som irriterar mig mest är när gästen kommer in så jag sätter mig ner för att prata med henne och den låter mig inte gå upp förrän tiden nästan rinner ut det är irriterande och jag är trött på att ta med hennes kakor.
Jag gillar spelet, men det finns sååååååååååå många tillägg, tilläggen förstör din tid så snälla fixa tilläggsproblemet, men förutom det gillar jag det
虛擬媽媽護嬰遊戲 — 新生兒護理模擬器: 夢想的家庭主婦 模擬 ssii
Det här är ett bra spel, det har ett smidigt spel och det är inte laggy. det är kul! Önskar bara att det inte hade så många annonser. Men förutom alla annonser är det ett fantastiskt spel.
Jag gillar verkligen det här spelet! Min syster och jag spelar det regelbundet. Men jag har läst recensionerna om de saknade nycklarna och förstår nu att de kommer i nästa uppdatering. Jag skulle också vilja föreslå att jag kan skräddarsy händerna på mamman. Precis som barnet, men istället för hår skulle det vara smycken eller naglar. Spelet är fantastiskt behöver bara några speciella detaljer det är allt.
Det här spelet är såååååå bra att jag älskar att spela det här spelet många gånger men jag önskar att du kunde lägga till fler rum eftersom jag låste upp alla rum n 2 dagar (verkliga livet 2 dagar) så kanske ett rum där en större son finns där och eventuella morföräldrar och en katt etc etc så att det här spelet kan bli roligare men ändå grymt skapande
Madre Simulator: Bebe Virtual Simulación mfbb
Hej alla! Det finns för många annonser eftersom din WiFi med data är påslagen ᥬ😁᭄ ᥬ😊᭄
1;Det finns en bugg dag 13/14, det verkar som att jag kollapsade på golvet och skärmen skakade vid blöjsektionen.2;Kontrollen var snabb. När jag hade bråttom, spelade på bakgården och när jag åker med den andra sidan, det är missvisande. Man som var irriterande! Lägg till någon kontrollfält på inställningar åtminstone.3;När jag skulle titta på en annons för att få tillbehören , det fungerade inte. Kan ni lägga till några tillbehör som kan köpas genom gröna ädelstenar som babyprylar? Jag hoppas att mina förslag kommer att läggas till vid nästa uppdatering!
Boka ditt gratisspel och boka sedan hotellet för att besöka vårt hotell för mer om ett brett utbud eller två två två flyg till London från London för din avresa och följande datum för dagen är gratis för flyget du är på följande datum och tider för semestern du bor med din fru och fru och familj för ditt julbröllop den 6 september
Jag älskar det här spelet, jag har spelat det i 1 år nu, men jag är förvirrad om jag sätter dammsugaren på hunden så går den igenom honom och när jag slår bebisens huvud i väggen går dess huvud också igenom, snälla fixa den här buggen fast jag älskar att spela det här spelet är så bra men jag gillar inte att det har annonser men det är fantastiskt✨💗
Wow, jag gillar det men de andra är arga på duh-annonser som bruh jag gillar det så mycket och jag kan inte very *friendly* persona spela det på natten på morgonen liksom😂😂😂😂
Det är ett väldigt bra spel, det behöver bara fixas till designen och flytta bort alla tillägg och det kommer att vara ett av beats-spelen och snälla ta bort annonserna
Det här spelet är fantastiskt! Anledningen till att jag gav den en 2 stjärna är för att du inte kan hitta gårdsnycklar! Kan du åtminstone ge en hint? Jag vet att många andra har det här problemet så kan du inte fixa det?
Jag gillar spelet men det låter mig inte här en reklam
Jag tycker att det här är ett så dåligt spel 🔥1.) spelet missar när jag går åt sidan så fungerar inte kontrollerna 2.) Mamman behöver alltid mat och går sedan långsamt efter 30 sekunder 3.) Bebisen kastar saker Varje gång han har använt det färdigt 4.) Du måste vänta till dag 40 för att låsa upp matsalen 5.) Det finns massor av tillägg som kommer minst en minut 6.) De ger dig minst 3 minuter för att ge barnet något han vill ha 7 .) Du kan inte välja att barnet ska vara en tjej eller pojke jag gillar verkligen inte spelet 😡😾👎
Jag försökte öppna spelet men laddningen fryser ibland eller kraschar. Jag tar bort och laddar ner igen men det fungerar fortfarande inte. Detta hindrar mig från att spela ett spel.
Trevligt men.. det är inte så bra för små barn som de kommer att låta som lek, men efter samma sak kommer barnen att göra detsamma när de växer upp
Mother Simulator: Virtual Baby Simulācijas spēles jir
Det är ett dåligt spel men min lillasyster sa åt mig att sätta fem stjärnor, spelet släpper inte in mig och när jag kan komma in och fråga och det fortsätter att irritera mig med alla dessa appar för bebisen och min karaktär är så irriterande Disney att uppdatera det här spelet för att vara tystare till och det strular mycket hittills detta är det värsta spelet. Jag önskar att jag kunde berätta för skaparen av detta spel att han gjorde ett hemskt spel...
Wow! Jag laddade ner det här idag och jag älskar det. Det är precis som att ta hand om en bebis. men kan du göra lådor att öppna också? och om systern kunde äta. även för lägger klaga bara stänga av wifi!! överlag bra spel måste laddas ner🤗
Jag önskar att du kan ta bebisen ut på en promenad och få lite mat och jag vill att hemmet också ska bli mer decaraytid
Solar Smash असल की नकल वाले गेम omi
Det verkade som att det skulle bli ett fantastiskt spel. MEN jag fick bokstavligen en annons var 10-30:e SEKUND och det gjorde den bokstavligen ospelbar. Löjlig. :/ vore nog ett bra spel annars.
Spelet är bra men jag kan inte hitta nycklarna till hallen och gården så jag ger det 2 och jag ser att många människor har samma problem men de gör ingenting åt det så bry dig inte om att ladda ner
Det här är ett bra spel, det är inte dåligt det är riktigt roligt men det är verkligen svårt att gå överallt samtidigt som du måste vara med din dotter och bebis.
Detta är en av de bästa simulatorerna! Jag rekommenderar det här, det är en stor tidsfördrivare, jag är sugen på att vara verklig. Detta är min favoritapp på min telefon! Jag skulle säga bra app för barn! Nycklarna är lite svåra att hitta men det är fortfarande 5 stjärnor!
Mother Simulator: Virtual Baby Симулационни jlx
Jag älskar det här spelet men annonserna är irriterande, ta itu med det 🙂
Det här spelet är väldigt dåligt eftersom barnet är dåligt och 5 minuters spel gratisläget är coolt men jag älskar inte spelet 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Jag älskar det här spelet men det här spelet har många annonser som jag inte gillar det
Jag vet inte hur jag verkligen gillar det eftersom det lär barnen hur man blir mamma i framtiden, men en sak FINNS INTE HÄR!! Jag älskar det så jag ger 5 stjärnor. Du kan ladda ner det nu ❤❤ Snälla ÄLSKAR DET🥺🥺
Det här spelet är väldigt bra men varför började det lätt sedan svårt och sedan blev det lätt? Och först får vi rum som badrummet, köket och vardagsrummet, men sedan började spelet ge presenter som 1000 ädelstenar, det var därför jag avinstallerade det här spelet