Post by tiwonlaiterfold on Feb 24, 2022 7:17:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod glitch kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Jag älskar det här spelet. Väldigt beroendeframkallande men fryser hela tiden. Verkligen suger när jag spelar uppdragsnivåerna och det kostar dig liv.
Hur är det med alla annonser helt plötsligt? Irritationen över det börjar toppa det roliga med spelet.
Bubble Shooter Teka-teki kpn
Inte förtjust i ett spel som tvingar mig att göra de drag det dikterar bara så att jag ska spendera pengar på att köpa fler skott. Bara avinstallera och ladda ner ett diff-spel..lol.. låt mig veta när jag kan ta chansen att vinna istället för att försöka få mig att göra något dumt som att spendera surt förvärvade pengar på ett spel.
Skaffa Nezuko Tanjiro Bubble Shooter - Microsoft Store sv-SE
Dålig kontroll över skyttet, bollen gick alltid och den konstanta fel färgen när dessa färger inte finns på brädet bara för att få dig att skjutas
sååååå beroendeframkallande ... och avkopplande MEN det är en tjuv!! Det är därför jag har ändrat mitt betyg från 5* till 4*. När jag är i Bubble Quest och jag köper 5 gratis bubblor och en lazerstråle, FUNGERAR lazerstrålen INTE!! Såååå orättvist!!!
när jag installerar gratisspel förväntar jag mig att behöva tolerera vissa annonser. Antalet annonser i detta spel är helt löjligt. själva spelet är bra, men mängden annonser får mig att vilja avinstallera det.
Bra spel. Hårdare skärmar gör att du köper fler bollar.
Det här spelet är en bluff. De matar dig upprepade gånger med bubbelfärger som du inte kan använda för att göra framsteg förrän du nästan är ute. Då måste du antingen spendera pengar eller titta på ännu fler reklamfilmer för att få tillräckligt med bubblor för att vinna en nivå.
Det är kul helt enkelt
vissa av spelen har många bubblor, för den del av bubblorna att skjuta med.
Väldigt dåligt. -5-stjärnigt spel är detta👎. När du är nära att very *friendly* personföra, stoppa spelet. För du ser aad om och om igen
De bästa bollspel för Android | Androidsis
Bubble Shooter FX är ett klassiskt bubbelskyttspel. Detta beroendeframkallande klassiska bubbelblast-match-tre-spel kommer med ren och modern grafik,
Flera gånger slog jag upp den sista bubblan men spelet tog inte very *friendly* person. Särskilt irriterande efter att ha köpt de förbättrade verktygen som laser precis i very *friendly* personet.
Det är ett riktigt roligt spel! Jag vet inte, jag bara gillar det.
massor av annonser men åtminstone inte i very *friendly* personet av spelet i mitten
Jag älskar det!!! Får bara tiden att gå. Men den har för många annonser... det är det enda problemet men annars är det bra
Slösa inte din tid på den här! Ja, jag förstår att annonser betalar för spelen, men är inte 8 annonser på 10 nivåer överdrivet? Synd för grafiken och spelet är bra, men jag kan duscha och tvätta håret på den tid det tar att se alla annonser.
Väldigt roligt upp till en viss nivå, sedan blir det omöjligt att gå längre.
Den nuvarande versionen absorberar en ovanlig mängd mobildata trots att bakgrundsdata tas bort.
Jag älskar och spela detta, ända sedan jag var mindre. Bubble shooter är bara så kul för mig
K F
Jag funderar på att ta bort den här Bubble Shooter-appen. På grund av oönskade, oväntade, värdelösa annonser. kommer in när spelet är igång och pågår. Detta är bara för dina ekonomiska fördelar. Utan att ha allmänheten i åtanke som har laddat ner detta.
Kul att spela, men spelstoppen very *friendly* personar ofta.
Bubble Shooter Teka-teki afx
det är ett så bra spel, för många annonser men bra och avkopplande.
Bra spel blir svårare utan att köpa extra men möjligt att avancera.
Spela det klassiska och mest beroendeframkallande Bubble Shooter -spelet gratis, nu tillgängligt i App Store och perfekt för din iOS -enhet.
Crazy Kitchen: Cooking Game Arcade pnz
Bubble Shooter Happy Bird-Android - Facebook
Lite mycket annonser
Det här spelet är väldigt svårt efter 1000-nivån men jag älskar det här spelet
Det är bra men för många tillägg kommer och väldigt dumma tillägg kommer. Det är en begäran att ta bort att bcoz-spel mest spelas av barn så det är min ödmjuka begäran att kontrollera det och ta bort det
Bra spel men de senaste uppdateringarna kom med så många fel, som gör det möjligt att se tilläggen och sedan fastna, inte ge de 3 bollarna och så vidare. Jag har installerat spelet i 3 surfplattor, gav först 5 stjärnor, förtjänar nu 1. Jag har spelat det här spelet i flera år... kommer att ta bort nu från mina surfplattor innan jag blir frustrerad
Mycket bra is Enkelt spel för alla. spela med familjemedlemmar & Frineds. Lycka till. Tack.
Det är ett fantastiskt spel. När kommer den nya uppdateringen. Jag har klarat alla nivåer. Jag väntar på nya nivåer....
Det är ett roligt spel men det är för långsamt
BUBBLAR.
Bra spel! Jag älskar det så mycket! bara en 4 istället för en 5 eftersom spelet oftast ger mig en färg som jag inte kan använda vilket gör att jag misslyckas. men det är ändå ett bra spel!
Bubble Shooter Головоломки uyg
Älskar det här spelet, väldigt beroendeframkallande. Men den senaste uppdateringen förstörde spelet ganska illa. I very *friendly* personet av bubblorna kommer det inte att börja om. Måste backa ut manuellt och starta om. Slå sönder alla bubblor och vinn den fryser. Du får inte kredit för att vinna och det fryser. Dålig dålig uppdatering! TY för att du svarade så snabbt ☺. Jag försökte avinstallera och installera om till very *friendly* person och det verkar ha rätat ut det hittills. Som sagt väldigt beroende av det här spelet, massor av kul.
Jag gillade att spela det här spelet från början. Men nu är det för många annonser så jag har very *friendly* personat spela det
30 sek annonser mycket dåliga
Bubble Shooter Heroes
Ett roligt spel. Vissa nivåer är väldigt kluriga och får oftast helt andra färger men man klarar det efter 20försök typ ca. Men roligt spel iaf
Gillar äldre versionen.
varför inte visa min Facebook-anvery *friendly* personning på spelet det har gått 3000 någonting men inte visa jag känner mig så ledsen att börja från 1:a
Bubble Shooter - Candy Pop is a classic bubble pop game. Take challenges, tap and shoot, blast bubbles, collect targets, reach highest score! Bubble Shooter