Post by tiwonlaiterfold on Feb 24, 2022 7:33:37 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Локикрафт ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Локикрафт IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka mer pengar ▞▞▞
▞▞▞ Локикрафт 2022 version ▞▞▞
Локикрафт Arkade ggej
Jag gillade det först men en dag blev jag uttråkad av det, sedan var det här allt började jag tog bort det och några dagar senare bestämde jag mig för att ladda ner det igen men DET SKULLE LÅTA MIG!!!!!! ta inte bort det och ladda ner det igen det skulle inte fungera för mig så det FUNKAR INTE FÖR DIG!!!!!!!!!
Fruktansvärda kontroller... Och att använda de rörliga pilarna tillsammans med att se sig omkring är fruktansvärt... Inte smidigt alls. Det är inte roligt att försöka spela. Det är inte heller ett särskilt stort eller tungt spel på din enhet, men fortfarande hemskt spel. Håll dig till originalet för en betalning på åtta spänn.
Det här spelet är överlag ganska bra, med undantaget att det kommer en annons i stort sett var 15:e sekund. Ta bort annonserna och spelet skulle vara fantastiskt.
Spelet är bra, men det finns SÅ många annonser att det är vansinnigt det är därför jag ger det tre stjärnor. Jag dog till en endermen på grund av dessa annonser. Så skär ner dem där kommer var 10:e sekund, snälla skär ner dem.
The Secret Society: Mystery Dobrodružné nmhk
Det är en dubblering av minecraft med små ändringar och massor av annonser. Jag vet att det finns många människor där ute som inte har pengar för att ha råd med minecraft, men det här är helt enkelt plagiat.
Jag laddade ner detta och fick reda på att de lade in bilder av texturer i mitt systemminne som tog mig timmar att radera! Jag vet inte vad som får den att göra det, men det påverkade verkligen min lagring, vilket är det som får mig att tyvärr ge den här appen ett så dåligt betyg. Samma sak hände min syster när hon fick den här appen. Är detta ett fel eller är det avsiktligt?
Det här spelet är så, mycket roligt! Du kan bygga förstöra och överlåta. Det här spelet är det bästa!
Inte som riktig minecraft. block har för mycket anime. Jag gillar diomand pansar alla andra pansar 3 av 5 .det finns en liten variation av hur du vill att din värld ska se ut
När jag försöker bryta block skakar det så jag kan inte bryta dem och du måste ändra logotypen och om du ska göra en ny uppdatering gör det inte så det tar bort alla världar som folk har arbetat med eftersom jag hade en värld som Jag arbetade månader på och det raderades precis när jag trycker på uppdateringsknappen och du ska inte få det att inte radera allt och jag säger inte att jag hatar spelet jag gillar det fortfarande, så får allt bara att se lite mer realistiskt ut och om du kan lägga till kommandoblock
Det är svårt att bryta saker som att säga att du byggt ditt hus men du behöver fortfarande göra golvet och det är liksom omöjligt.
Ok, så jag fick det här spelet och jag går med i kreativt läge, världarna är så små och du kan inte skapa en platt värld och jag gillar platta världar så att jag kan skapa en stad eller stad. Men grafiken är riktigt bra.
Det här spelet är coolt, jag vill bara ha fler föremål och fler husdjur och ja, spelet är roligt och kanske också stoppa åskvädret när du är kreativ, för det är ganska irriterande
Spelet är hemskt enligt mig. Medan du spelar, d**er slumpmässiga annonser upp som galningar och det är riktigt tråkigt. Så småningom blir spelet så illamående att jag bara lämnar
Jag ger det här spelet fem stjärnor för att det är riktigt roligt och det är precis som mincraft. Jag spelar det här spelet som varje dag, men problemet är att det är väldigt många annonser, det är så irriterande att varje gång jag börjar bygga, ibland d**er en annons upp och sedan frys spelet och startar om spelet och återställ hela min byggnad som jag precis byggt så då måste jag bygga om den igen.
Riktigt riktigt bra spel om du inte vill spendera pengar på Minecraft skulle jag föreslå att du skaffar det här fodralet det är fantastiskt jag gillade det så mycket att jag mest spelar på varje dag jag fick hundra saker på det det är precis som Minecraft men du är det mycket lättare att bygga in saker i vanliga Minecraft som jag inte vet i Minecraft är verkligen väldigt lätt att spela eller inte eftersom jag aldrig har spelat riktig Minecraft😢😊☺😊☺😊☺😊😉
För folk som inte har pengar till Minecraft är detta det bästa alternativet för mig eftersom jag kan bygga massor av saker och kan du lägga till axolotler som skulle göra mig riktigt glad.
Ärlig åsikt, det är i princip Minecraft-kopierat men det har musik de gjorde vilket jag tyckte var coolt. Men annonserna är otroligt irriterande, det finns ingen meny på titelskärmen och den kreativa menyn är förbryllande (mest för att vissa flikar togs bort/flyttades)
Okej det här spelet är precis som vanliga 1.13 minecraft bra start men titelskärmen strumpor. Samma sak med själva spelet en gång jag spelade spelet men sedan kraschade det bara och av någon konstig anledning. Förlorade alla mina framsteg! Jag skulle inte rekommendera det här spelet så det är bara att gå och köpa vanlig minecraft för 5,99 istället för den här gratispengaren
Локикрафт Arkada oyx
Anledningen till att jag gav det här spelet tre stjärnor är för att du inte kan gå med dina vänner längre. Sammantaget är det ett fantastiskt spel! Om du bara kunde snälla, gör det där du kan gå med dina vänner igen, jag skulle gärna ge det 5, ja, 5 stjärnor!!!!
Jag säger att hantverk och byggande är bättre det här spelet är inte så illa men det finns för mycket ADS, jag måste säga att folk borde kolla på hantverk och byggande.😜🙃
Det är riktigt bra bara alla fricken-annonser och det finns inga chefer eller very *friendly* person på ender-pärlor eller bybohandel om du fixade att jag skulle ge 5 stjärnor. NÅ, NU GER JAG DET 1 STJÄRN FÖR ATT JAG TRYCKER NÅGOT I MIN INVENTARET BYTTER DET TILL OBJEKTET VID DEN OCH NÄR JAG HOPPAR MÅSTE JAG GÖRA SAMMA SAK. DET HÄR SPELET SUGER
det är bra men massor av annonser snälla ta bort dem jag slogs mot 10 mobs och ett tillägg spelades sedan när tillägget var borta var jag död och jobbade hårt för mina grejer
Fantastiskt spel men annonserna blir sämre och värre till en början, det skulle bara ha en stängbar annons med några minuters mellanrum nu är den stängbar och en video läggs till hela tiden, sänk mängden annonser sedan fem stjärnor
2-stjärnigt för att du inte kan ändra ditt utseende när du är kreativ kan du öppna kistor eller ugnar eller pysselbord. Det har ingenting att göra med redstone förutom rails som skulle vara coolt men de är redan drivna och trattar borde vara en grej men nej och kolvar borde finnas och när du använder svampen gör den ingenting det är bara ett block och du kan inte tappa något som jag skulle älska att få en förtrollningsbok och ge den till mig för att överleva men jag kan inte släppa och det finns inga föremålsramar så 2 stjärnor.
Det här är den dummaste appen jag någonsin spelat, du kan inte ens söka och du kan inte men hantverket var du vill skapa och hantverksbordet kan inte placera föremålet där och det här kan du inte använda mods är tillägg och det här är du vet det dummaste jag kan inte ens få en rustning att stå och han kan inte ens använda kommandon katterna kan inte ens användas och det är hemskt men det värsta i spelet är reklamfilmerna den kommersiella reklamfilmen den irriterande grejen i spelet spel Och det är därför jag hatar det här spelet
Ads for life man, jag kommer inte att ta itu med annonserna det suger. Min första reaktion var hemsk eftersom jag fick en annons så fort jag började bygga så fattar inte om du hatar reklam så kanske du ångrar dig när du börjar spela....
Du borde verkligen lägga in en ny uppdatering för nu på kan du faktiskt göra en annan typ av portal mod på det här spelet eftersom jag verkligen behöver gå till templet men jag behöver att du inte sätter mixer Den har ingen tryckpunkt när du väl faller ner i hålet eftersom tryckpunkten gör templet självförstörande som galet kan dö om ditt eget kreativa läge jag menar inte på kreativt läge jag menar på överlevnad 😂
Det sämsta spelet någonsin och du hör att från ett barn, tro mig, är spelet en byst och jag gillar minecraft bättre. Kontrollerna är svaga och spelet är inte flexibelt. Det är ett slöseri med tid 😒 Det är det sämsta spelet någonsin.
Grymt spel. Om du letar efter en gratisversion av minecraft är detta spelet du vill ha. Med den nya uppdateringen kan du skapa så många nya djur. Du kan också ha minecart med TNT.
Easy Staff for Android - APK Download
Först och främst, fantastiskt spel. För någon av de människor som säger att detta är för mycket likt minecraft, gör akseno2 dessa spel till en rolig, gratisversion så att spelare kan få en gratis upplevelse och inte en böter på 7 USD att spela. (Och nej, jag fick inte betalt för att göra detta)
Локикрафт Аркаде fsd
Det är ett bra spel men jag önskade verkligen att det skulle finnas fler saker i det en det är inte många annonser två det är tråkigt efteråt medan jag hoppas att du kommer att lägga till några fler saker och du kan, inte äta eller tillverka någonting, men det är fortfarande typ bra Snälla fixa detta snart😢😢😢
Det är det bästa spelet om det spelas men det tunna är vad jag vill att du ska göra i nästa uppdatering eller andra uppdateringar du bör så dessa saker för att göra en förändring i det och det kommer förmodligen att få dig fler människor som laddar ner det så om jag var du skulle jag lägga till eltra-möbler som stolar och TV-apparater ender dragon ägg och mob lägg till banner i olika färger sängar och anpassa sängar låt oss ändra en färg på ett halsband för en hund med färg och lägga till honung och vissna snälla jag skulle göra allt för att det ska få allt detta för att uppdatera 😁
Lokicraft är ett riktigt roligt spel, det är precis som mincraft. Det enda jag inte gillar är att du inte kan välja dina egna avatarer men totalt sett är det ett riktigt roligt spel som jag verkligen rekommenderar det.
Локикрафт آرکید itd
Det är bra att annonser inte dök upp så mycket som jag förväntade mig, men jag gillade inte heller det faktum att det kopierade ett annat spel som heter Minecraft och satte det här. Det är superlikt men Minecraft det mer högkvalitativt och gjort professionellt Jag har spelat Minecraft förut och de är i princip likadana.
Jag gillar det, det är minecraft gratis, men det har annonser, det har också en hel del upphovsrätt som en ranka, mooshroom och redstone.Redstone. och du kan inte rädda världen
MultiCraft ― Build and Mine! - Ladda ner gratis för Android