Post by tiwonlaiterfold on Feb 24, 2022 7:46:05 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Death Worm™ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Death Worm™ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk ökar guld ▞▞▞
▞▞▞ Death Worm™ 2022 version ▞▞▞
Det här spelet är fantastiskt, grafiken är riktigt cool, jag tror att du behöver annonsera fler kartor och maskar men det är fortfarande fantastiskt spel.
Den eftersläpande doe
Death Worm™ Zręcznościowe pgzu
Jag försöker installera många gånger men kan inte ladda ner. Det står att det inte går att ladda ner så snälla om någon vet vad som är problemet hjälp mig.
Bra spel
Ge en uppdatering att en mask har fler förmågor bra spel.
Jag tycker att det är väldigt intressanta spel
10/10 älskar spelet men jag önskar att det var som på PC när du äter för att bli stor men älskar spelet!
Kul spel. Rekommenderar det här spelet om du är intresserad av Death Worm
Det här spelet är roligt men den gröna belysningen suger grön belysning illa
Ganska roligt spel. Bra för att fördriva tiden. Jag gillar inte hur xp-systemet är konfigurerat. Jag tror bara inte att du ska behöva byta fram och tillbaka från blixten till kampanj bara för att få xp att avvery *friendly* persona kampanjen.
Det första var lätt för mig och jag kommer inte ha tid att komma in i det med mina vänner. We'll dun
Death Worm™ እንቅስቃሴ ያለባቸው dor
Ett av de coolaste spelen men nivåerna är väldigt hårda som fan, snälla fixa maskens hälsofält och minska även skadorna på ufo och hastighet eftersom de är så snabba och starka att maskarna inte ens kan hoppa så högt som ufos, snälla fixa detta
Mycket roligt spel. Men de vanliga Worms ibland mer värdelösa, och Worms från fripass är för bra. Jag gillar inte när jag behöver använda vanliga Worms för att få en viss nivå. Det blir bättre om du kan ge samma maxnivå för alla maskar.
Roligt spel. Om du säger nej, tack vare 2x belöningen efter en match måste du ibland titta på en 5 sek reklam. Inte så illa jämfört med de flesta spel
Bra sätt att fördriva tiden. FASTNAT!!! Limmade vid min telefon. LoL Ännu bättre än när jag spelade för några udda år sedan!
Jag gillar spelet och allt, men det måste ha fler karaktärer
Jag tror att skinnen måste ha någon unik mekanik
Det här spelet var fantastiskt precis som bland oss och de andra och jag gillar spelet jag är bra på det här spelet och kan jag göra en video för you tube
Det här spelet förändrade mitt liv
Det är ett trevligt spel men det behöver förbättras och jag hoppas att du kommer att göra det i ytterligare uppdateringar. Jag vill ha en chef som varelser såväl som online-läge, det kommer att bli mycket trevligt. Förresten är det lite laggy men jag klarar mig eftersom min telefon nästan är very *friendly* person och min mamma har onlinekurser. Coolt spel. Nästa video på min YT-kanal.
Det är ok. Det är roligt men önskar att det hade ett högerhänt thumstick-val
Så jävla grymt
👍👍👌
Наяс
Hole.io Arcade pgz
Det är bra det enda klagomålet jag har är att även om alla dina maskar är helt uppgraderade kan du fortfarande få en 1slumpmässig uppgradering och det meddelandet kommer alltid att störa eftersom alla mina maskar är helt uppgraderade och kan inte bli av med meddelandet så om det inte är det för mycket problem kan du försöka korrigera detta
Bästa spelet någonsin, även om joysticken strular lite så fixa det men bra spel inte mycket att säga om 5 Stars. Ladda ner det är ett bra spel
Detta för att ringa mig från artikeln, se till att det nya året till dig förresten, jag har en trevlig dag,
Death Worm™ Arkády nrak
Som kul spel tyvärr får man inte spela mycke på gratis verisonen så att köpa är helt klart värt de!
det är inte tillräckligt roligt
Det är bra
Spelet var bra men masken är för dyr